Välkommen till Aronsborg, Bålsta där vi arrangerar höstens första och projektets elfte Uppdrag hela landet-konferens. För dig som ingår  i Uppdrag hela landet erbjuder vi fyra mötesplatser per år där vi arbetar med våra tre fokusområden, politik, kommunikation och ledarskap. Denna gång kommer stort fokus att läggas på sociala medier.

Vi utlovar som vanligt ett fullspäckat program med intressanta föreläsare och gäster, inspirerande grupparbeten och en del tuffa utmaningar.

Konferensen startar klockan 13.00 fredagen den 22 september (bussen avgår kl 11:00 från Cityterminalen) och avslutas den 23 september klockan 15:00 med kaffe. Buss avgår direkt till centralen så denna kan vara framme kl 16:00 i Stockholm.

Anmälan till konferensen görs via  https://app.eventlogic.se/eventsite/uppdrag+hela+landet+presentation

Kostnaden för konferensen är 3 500 kr inklusive helpension i enkelrum och resa enligt Liberalernas reseregler. Buss avgår från Cityterminalen, Stockholm. Bussresan bokas  i anmälan och ingår i avgiften. Sista anmälan är den 9 augusti.

Avbokningsregler

Avbokning innan 9 augusti = ingen avgift

Avbokning efter den 9 augusti fram tills sista veckan= deltagaren står för de kostnader som partiet får.

Avbokning sista veckan = full avgift.

Detaljprogram skickas ut i augusti.

Frågor? Maila event@liberalerna.se för ev frågor inför konferensen.

Inbjudna till konferensen:

Gruppledare, råd, kommunföreningsordföranden som ingår i Uppdrag hela landet samt politiska sekreterare (alla), länsledningar och ombudsmän i alla länsförbund och SKL-ledamöter samt riksdagsledamöter.