Praktisera på Liberalerna!

Tisdag 5 april 2016

Vi erbjuder terminspraktik i höst för dig som studerar på en samhällsvetenskaplig högskoleutbildning, gärna på masternivå. Det är viktigt att du har god analytisk förmåga och har lätt för att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.

Som praktikant hos oss får du prova på arbetsuppgifter av kvalificerad utredningskaraktär och/eller omvärldsbevakning och omvärldsanalys. Du ingår i Liberalernas utredargrupp och dina arbetsuppgifter blir att till exempel vara gruppen behjälplig med att ta fram underlag för debatter, rapporter och artiklar.

För mer information kontakta Johanna Elgenius, biträdande partisekreterare, 0733-676651, [email protected] eller Louise Bendz, HR, 0708-549005, [email protected].

Vi vill ha din ansökan senast 15 april. Vi kallar löpande till intervjuer. Ideellt engagemang är meriterande i urvalsprocessen. Skicka din ansökan (max en A4), kontaktuppgifter till din praktiksamordnare på din institution, samt ditt CV till: [email protected].

Välkommen med din ansökan!