Liberalerna söker projektledare för utbildningar och valplanering

Tisdag 26 maj 2020

Liberalerna söker en ny kollega på riksorganisationen. Vill du vara med och utveckla Liberalernas interna utbildningar och vara den som håller ihop partiets valplanering i hela landet? Är du en kreativ idéspruta som tycker det är roligt med många sociala kontakter? Då är du rätt person för jobbet.

Som projektledare kommer du bland annat planera, ansvara för och utveckla Liberalernas interna utbildningar. Tjänsten kommer också innebära mycket kontakter med Liberalernas lokala och regionala företrädare i hela landet. Tjänsten kommer också successivt mot 2022 ha ett allt större fokus på valplanering och valrörelse.

Vi tror att du har en relevant utbildning och tidigare erfarenhet av arbete i en medlemsstyrd organisation. Du är en god skribent, självständig, idérik och delar givetvis de liberala värderingarna.

Tillträde från augusti och arbetsplatsen är i riksdagens lokaler i centrala Stockholm. Välkommen med din ansökan till [email protected] senast den 15 juni. Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta kommunikationschef Gustav Georgson på 0720-79 11 71 eller organisationschef Anders Yngman på 0708-54 90 25.