Kort eller autogiro

På vår betalsida kan du använda bankkort och enkelt välja om du vill bli månadsgivare eller ge en enstaka gåva. Du kan också ge via autogiro eller skänka direkt till Liberalernas bankgiro: 565-2490. Glöm inte att ange personnummer – vi får inte ta emot anonyma bidrag.

Ett enkelt sätt att stödja liberala idéer.
Swisha till: 123 148 12 41.
Skriv ”Gåva” samt ditt personnummer i meddelandet.

Månadsgivare?

Frihet måste försvaras – det går bra att delbetala

När fördomar, egoism och förakt mot fakta breder ut sig i världen – då behövs ett starkt liberalt parti mer än någonsin. Valet 2018 är livsviktigt. Men det kostar att driva valrörelse. Och efter flera förlustval är Liberalernas valfond mindre än på länge. Som det ser ut nu har vi mindre pengar än inför förra valet. Det håller inte.

Vi har gott om idéer men ont om resurser. Liberalerna behöver mer pengar för att kunna nå ut till väljarna och få fler röster. Vi behöver din hjälp. Med regelbundna donationer kan Liberalerna planera en stark valrörelse. Bli månadsgivare redan idag – du gör skillnad.

Det här med personnummer...

Lagen kräver att vi kan redovisa öppet vem som ger bidrag till Liberalerna. Därför behöver du alltid ange ditt personnummer för att vi ska kunna behålla gåvan. Alla anonyma gåvor skickar vi vidare till Allmänna Arvsfonden. Så glöm inte personnumret om du vill stödja liberalismen!