Kort eller autogiro

Enklaste sättet att ge en gåva är via Liberalernas medlemsapp. Här kan du sätta upp dig som månadsgivare eller ge vid ett enstaka tillfälle. Du betalar med kort. Läs mer och ladda ner appen här.

Du kan också skänka direkt till Liberalernas bankgiro: 565-2490 eller via Swish 1231481241. Glöm inte att ange personnummer – vi får inte ta emot anonyma bidrag.

Om du vill ha hjälp, eller ge via autogiro: kontakta [email protected]

Ett enkelt sätt att stödja liberala idéer.
Swisha till: 1231481241.
Skriv ”Gåva” samt ditt personnummer i meddelandet.

Månadsgivare?

Frihet måste försvaras – det går bra att delbetala

Vi har gott om idéer men ont om resurser. Liberalerna behöver mer pengar för att kunna nå ut Vi behöver din hjälp. Med regelbundna donationer kan Liberalerna bli en stark röst. Bli månadsgivare redan idag – du gör skillnad. Gå in i Liberalernas medlemsapp och välj Donera under Mer längst ner till höger. Eller kontakta [email protected] så hjälper vi dig!

Det här med personnummer...

Lagen kräver att vi kan redovisa öppet vem som ger bidrag till Liberalerna. Därför behöver du alltid ange ditt personnummer för att vi ska kunna behålla gåvan. Alla anonyma gåvor skickar vi vidare till Allmänna Arvsfonden. Så glöm inte personnumret om du vill stödja liberalismen!

Intäkter och finansiering

I en demokrati är det viktigt att partierna är öppna med sin finansiering. Därför har sju partier (M, FP, C, KD, S, V, MP) gemensamt enats om hur vi ska presentera intäkterna för den centrala partiverksamheten. Här hittar du Liberalernas intäktsredovisningar:

Läs mer om alla partiers intäkter här.